Технічна підтримка

Шановні абоненти, всі звернення в технічну підтримку краще всього робити через особистий кабінет на вкладці “технічна підтримка”, по-перше всі Ваші звернення реєструються і обробляються в режимі онлайн, по-друге звернення не може зникнути або бути закритим без вирішення проблеми.

Якщо у Вас відсутній доступ до інтернету (особистого кабінету) перед тим як дзвонити в службу тех. підтримки зробіть декілька простих кроків:
1. Перевірте чи включений мережевий кабель в мережеву карту.
2. Перевірте чи не виключена мережева карта (правий клік мишкою і якщо в меню яке з’явилось є кнопка “увімкнути” то натисніть її і скорше за все проблема вирішиться ).
3. Якщо у Вас на комп’ютері встановлений “фаєрволл” (мережевий екран, брендмауер і т.п.) спробуйте його відключити і перевірити доступ до сторінки с особистим кабінетом.
4. Якщо у Вас в налаштуваннях веб броузера використовується проксі сервер, відключіть проксі і спробуйте зайти в особистий кабінет.
5. Відключіть мережевий кабель від мережевої карти і через хвилину знову підключіть.

Якщо у Вас взагалі відсутній інтернет і Ви не можете прочитати цю сторінку, то дивіться уважно пам’ятку абонента яку Вам залишили при підключенні.

Якщо нічого не допомогло дзвоніть:

Тел: 097-22-777-34 
Тел: 063-59-777-20 
Тел: 050-29-777-20

mail: support@multisystem.net.ua