1. Яка технологія використовується для доступу до Інтернету в вашій мережі?

В нашій мережі використовуються найсучасніші технології FTTB – Fiber To The Building (в багатоповерхових будинках) та FTTН – Fiber To The Home (в приватних будинках)

2. Які переваги вашої мережі?

Використання ВОЛЗ, висока швидкість (до 1000Мбит/с), однакова швидкість для вхідних та вихідних даних, висока надійність мережі, сучасне обладнання з можливістю надання додаткових сервісів.

3. Як подати заявку на підключення до Інтернету?

Зателефонувати за номероми:

Тел: 0800-75-06-05 
Тел: 097-22-777-34 
Тел: 050-29-777-20

4. Як оплатити за послуги надання доступу до Інтернету ?

Ознайомтесь з правилами та порядком оплати за послуги Інтернет в розділі «Оплата» ТУТ

5. Як проконсультуватись щодо технічної підтримки?

Ознайомтесь з правилами технічної підтримки користувачів в розділі «Технічна підтримка» ТУТ

6. Як переглянути свою статистику користування Інтернетом?

Переглянути статистику роботи можна в «особистому кабінеті» ТУТ

7. Які тарифні плани на користування Інтернетом пропонуються?

Ми пропонуємо виключно місячні тарифні плани з необмеженим трафіком та різною швидкістю ТУТ

8. Чи надається можливість призупинити користування Інтернетом на певний період?

Так, але не менше ніж на один місяць. Призупинення надання послуг є платним – 20.00 грн. за кожен місяць . Для цього необхідно подати заяву про тимчасове припинення користування Інтернетом на support@multisystem.net.ua та провести оплату. Бланк заяви ТУТ

9. Чи існує можливість зміни тарифного плану?

Так, змінити тарифний план можливо в особистому кабінеті. Зміна тарифного плану є платною 30.00 грн., при переході на тарифні плани з меншою вартістю і безкоштовною, при переході на тарифні плани з більшою вартістю.

10. Якщо в мене недостатньо коштів на особовому рахунку?

На початок календарного місяця на особовому рахунку абонента повинна знаходитись сума коштів в розмірі не менше обраного тарифного плану. У випадку відсутності коштів – доступ до мережі Інтернет буде призупинений.

11. Яка процедура поновлення користування Інтернетом після оплати заборгованості?

Абонент повинен сплатити заборгованість за надані послуги та авансовий платіж згідно вибраного тарифного плану. При не оплаті понад один місяць нарахування за послуги припиняється. Для поновлення користування Інтернетом при не оплаті понад один місяць додатково сплачується плата за підключення в розмірі 250,00 грн. Після отримання коштів користування Інтернетом буде поновлено.

12. Чи існують спеціальні пропозиції та акційні тарифи?

З актуальними на даний момент акційними пропозиціями можна ознайомитись в розділі «Акції!» ТУТ

13. Куди звернутись, якщо в мене є фінансові запитання ?

Надіслати листа на нашу електронну адресу office@multisystem.net.ua