Якщо у Вас відсутній доступ до інтернету (особистого кабінету) перед тим як дзвонити на “Службу  підтримки” зробіть декілька простих кроків:
1. Перевірте чи включений мережевий кабель в мережеву карту.
2. Перевірте чи не виключена мережева карта (правий клік мишкою і якщо в меню яке з’явилось є кнопка “увімкнути” то натисніть її і скорше за все проблема вирішиться ).
3. Якщо у Вас на комп’ютері встановлений “фаєрволл” (мережевий екран, брендмауер і т.п.) спробуйте його відключити і перевірити доступ до сторінки с особистим кабінетом.
4. Якщо у Вас в налаштуваннях веб броузера використовується проксі сервер, відключіть проксі і спробуйте зайти в особистий кабінет.
5. Відключіть мережевий кабель від мережевої карти і через хвилину знову підключіть.

– Якщо у Вас взагалі відсутній інтернет і Ви не можете прочитати цю сторінку, то дивіться уважно пам’ятку абонента яку Вам залишили при підключенні.

– Якщо нічого не допомогло, телефонуйте на “Службу підтримки” за номерами:

Тел: 0800-75-06-05 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів)
Тел: 097-22-777-34
Тел: 050-29-777-20

mail: support@multisystem.net.ua

1. Як подати заявку на підключення до Інтернету ?

Зателефонувати на «службу підтримки» за номерами:
Тел: 0800-75-06-05 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів)
Тел: 097-22-777-34
Тел: 050-29-777-20
або завітати до нашого Центру підключення та обслуговування абонентів за адресою:
м.Мостиська, вул.М.Грушевського, буд. 4 магазин “Ромашка”.

2. Як оплатити за послуги надання доступу до Інтернету ?

Ознайомтесь з правилами та порядком оплати за послуги Інтернет в розділі «Оплата» ТУТ

3. Як проконсультуватись щодо технічної підтримки ?

•  Зателефонувати на «службу підтримки» за номерами:
Тел: 0800-75-06-05 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів)
Тел: 097-22-777-34
Тел: 050-29-777-20

•  Завітати до нашого Центру підключення та обслуговування абонентів за адресою:
м.Мостиська, вул.М.Грушевського, буд. 4 магазин “Ромашка”

•  Написати приватне повідомлення оператору на нашій сторінці в Facebook  ТУТ

•  Написати листа на електронну адресу : support@multisystem.net.ua

4. Як переглянути свою статистику користування Інтернетом ?

Переглянути статистику роботи можна в «Особистому кабінеті»  ТУТ

5. Які тарифні плани на користування Інтернетом пропонуються?

Ми пропонуємо виключно місячні тарифні плани з необмеженим трафіком та різною швидкістю і додатковими сервісами. Дивись розділ ТАРИФИ  ТУТ

6. Чи надається можливість призупинити користування Інтернетом на певний період ?

Так, але не менше ніж на один місяць. Призупинення надання послуг є платним – 30.00 грн. за кожен місяць . Призупинити та активувати користування Інтернетом можна в особистому кабінеті або шляхом подачі заявки про тимчасове призупинення користування Інтернетом на support@multisystem.net.ua. Також призупинення надання послуг можливо оформити в нашому Центрі підключення та обслуговування абонентів за адресою:
м.Мостиська, вул.М.Грушевського, буд. 4 магазин “Ромашка”.
Бланк заяви на призупинення надання послуг   ТУТ

7. Чи існує можливість зміни тарифного плану ?

Так, змінити тарифний план можливо самостійно в “Особистому кабінеті” або за зателефонувавши на «службу підтримки» за номерами:

Тел: 0800-75-06-05 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів)
Тел: 097-22-777-34
Тел: 050-29-777-20

Також Ви можете написати листа про зміну тарифного плану на електронну адресу : support@multisystem.net.ua або завітати до нашого Центру підключення та обслуговування абонентів за адресою:
м.Мостиська, вул.М.Грушевського, буд. 4 магазин “Ромашка”

8. Якщо в мене недостатньо коштів на особовому рахунку ?

На початок календарного місяця на особовому рахунку абонента повинна знаходитись сума коштів в розмірі не менше обраного тарифного плану. У випадку відсутності коштів – доступ до мережі Інтернет буде призупинений.

Також всі Абонети можуть скористатися послугою – «Відстрочка».                                                                  Послуга «Відстрочка» надає можливість користуватися інтернетом протягом 5 діб навіть якщо на особовому рахунку абонента недостатньо коштів. Активувати послугу «Відстрочка» можна в особистому кабінеті один раз на місяць.

Вартість послуги « Відстрочка» – 10,00 грн.  Більше про послугу “Відстрочка” дивись розділ “Додаткові послуги” ТУТ

9. Яка процедура поновлення доступу до Інтернет після оплати заборгованості ?

Абонент повинен сплатити заборгованість за надані послуги та авансовий платіж згідно вибраного тарифного плану. Після отримання коштів, користування Інтернетом буде поновлено.

10. Чи існують спеціальні пропозиції та акційні тарифи ?

З актуальними на даний момент акційними пропозиціями можна ознайомитись в розділі «Акції» ТУТ

11. Куди звернутись, якщо в мене є фінансові запитання ?

Зателефонувати на «службу підтримки» за номерами:
Тел: 0800-75-06-05 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів)
Тел: 097-22-777-34
Тел: 050-29-777-20
або надіслати листа на нашу електронну адресу office@multisystem.net.ua

Перевірка швидкості Інтернет

Зауважте, що найточніші результати цей тест покаже тільки тоді, коли виконано всі ці вимоги:

  • прихідний кабель підключений прямо до комп’ютера;
  • цей комп’ютер не завантажує і не вивантажує жодних файлів за допомогою браузера чи клієнта файлообмінних мереж (uTorrent та інші);
  • комп’ютер має достатню швидкодію, не виконує на момент тестування “важких” завдань та не заражений шкідливим програмним забезпеченням;
  • для доступу в мережу не використовуються будь-які VPN сервіси, “розблокувальники” заблокованих сайтів та сервіси на кшталт Opera Turbo (оскільки такі сервіси мають жорсткі обмеження по швидкості).

У випадку, коли швидкість вимірюють із використанням технології Wi-Fi, з’єднання може мати “вузьке місце” у вигляді апаратних і програмних обмежень швидкості безпровідного зв’язку між роутером та пристроєм, з котрого відбувається вимірювання. При тому швидкість при підключенні кабелем напряму може бути більша в рази.

Налаштування роутерів ASUS

Налаштування роутера ASUS (RT N-10)

1. Підключіть кабель, який вам провели у квартиру наші монтажники, в порт WAN, а комп’ютер підключіть у будь-який з LAN портів. Адаптер живлення від роутера підключіть до мережі живлення 220В.

2. Відкрийте Internet Еxplorer або будь-який інший браузер, в рядку адреси наберіть 192.168.1.1 і натисніть «Enter»;

У полі «Користувач» введіть «admin». У полі «Пароль» так само введіть «admin», натисніть «Ок»;

3. Переходимо на закладку WAN.

4. Заповніть поля наступним чином:
WAN Connection Type — Dynamic IP;
Eneble UPnP — Yes;

5. Натисніть кнопку Apply.

6. Почекайте, поки роутер збереже налаштування і перезавантажиться, зазвичай це займає 1-2 хвилини. Після завантаження роутер автоматично встановить з’єднання.

Налаштування Wi-Fi на роутері:

1. Перейдіть у розділ Wireless.

2. Заповніть поля таким чином:
SSID — необхідно ввести назву вашої WI-FI мережі;
Hide SSID — NO;
Wireless Mode — Auto;
Channel bandwidth — 40 MHz;
Channel — Auto;
Authentication Method — WPA2-Personal;
WPA Encryption — AES;
WPA Pre-Shared Key — введіть пароль для доступу до вашої бездротової мережі.

3. Натисніть кнопку «Apply».

4. Почекайте, поки роутер збереже налаштування і перезавантажиться, зазвичай це займає 1-2 хвилини. Після завантаження роутер автоматично встановить з’єднання.

Налаштування роутерів D-link

Налаштування роутера D-Link

1. Підключіть кабель, який вам провели у квартиру наші монтажники, в порт WAN, а комп’ютер підключіть у будь-який з LAN портів. Адаптер живлення від роутера підключити до мережі живлення 220В.

2. Відкрийте Internet Еxplorer або будь-який інший браузер, в рядку адреси наберіть 192.168.1.1 і натисніть «Enter»;

3.У полі Username введіть admin, поле Password залиште порожнім. Натисніть кнопку «Login»

4.У розділі Setup виберіть пункт Internet і натисніть кнопку Manual Internet Connection Setup

5. У пункті My Internet Connectionis — виберіть Dynamic IP (DHCP). Решту полів залиште без змін. Натисніть кнопку «Save Settings».

6. Почекайте, поки роутер збереже налаштування і перезавантажиться, зазвичай це займає 1-2 хвилини. Після завантаження роутер автоматично встановить з’єднання.

Налаштування Wi-Fi на роутері:

1. Перейдіть у розділ Setup, виберіть пункт Wireless Settings, натисніть кнопку Manual Wireless Connection Setup.

2. Для налаштування Wi-Fi поставте галочку напроти пункту Enable Wireless і виберіть зі списку Always. У полі Wireless Network Name введіть ім’я вашої бездротової мережі, наприклад My_wifi, 802.11 Mode, выберите зі списку Mixed 802.11n, 802.11g and 802.11b, поставте галочку напроти пункту Enable Auto Channel Scan. Channel Width — виберіть зі списку Auto 20/40 Mhz. Visibity Status — поставте кружечок поруч з рядком Visible

3. Далі потрібно налаштувати безпеку Wi-Fi мережі. Для цього в розділі Wireless Security Mode у пункті Security Mode — виберіть WPA Personal. Опускаємося в розділ WPA, WPA Mode — виберіть Auto (WPA or WPA2). Clipher TypeTKIP and AES. Group Key Update Interval — залиште 3600. У полі Pre-SharedKey введіть пароль для доступу до вашої бездротової мережі. Натисніть кнопку Save Settings.

4. Почекайте, поки роутер збереже налаштування і перезавантажиться, зазвичай це займає 1-2 хвилини. Після завантаження бездротова мережа готова до використання.

Налаштування роутерів Tp-link

1. Підключіть кабель, який вам провели в квартиру наші монтажники в порт WAN, а комп’ютер підключіть в будь-який з LAN портів. Адаптер живлення від роутера підключити до мережі живлення 220В.

2. Відкрийте Internet Еxplorer або будь-який інший браузер, в адресному рядку наберіть 192.168.1.1 і натисніть «Enter»;

3. В полі «Користувач» введіть «admin». В полі «Пароль» також введіть «admin», натисніть «Ок»;

4. Перейдіть на закладку Мережа, оберіть WAN

5. Оберіть тип підключення «Динамічна IP-адреса», решту полів залиште без змін. Натисніть кнопку «Зберегти».

Після натискання «Зберегти» може з’явитися попередження:

Слід натиснути «Ок», післе чого — перезавантажити роутер.
6. Зачекайте поки роутер збереже налаштування і перезавантажиться, зазвичай це займає 1-2 хвилини. Після завантаження роутер автоматично встановить з’єднання.

 – Налаштування Wi-Fi на роутері:

1. Для налаштування Wi-Fi перейдіть на закладку «Бездротовий режим», оберіть «Налаштування Бездротового режиму». Заповніть поля наступним чином: Ім’я бездротової мережі — введіть ім’я вашої бездротової мережі, наприклад, My_wifi, Регіон— Україна, Канал — Авто, Режим — 11bgn змішаний, Макс. швидкість передачі даних — 150Mbps. Решту полів залиште без змін. Натисніть кнопку «Зберегти»

2. Далі необхідно налаштувати безпеку Wi-Fi мережі. Перейдіть на закладку «Бездротовий режим», оберіть «Захист Бездротового режиму». Встановіть перемикач біля WPA/WPA2 — Personal (Recommended) Заповніть поля наступним чином: Версія, Шифрування — Автоматична, PSK Пароль — пароль для доступу до вашої бездротової мережі. Далі натисніть кнопку «Зберегти», потім для перезавантаження натисніть «натисніть тут»

3. Зачекайте, поки роутер збереже налаштування і перезавантажиться, зазвичай це займає 1-2 хвилини. Після завантаження бездротова мережа готова до використання.